Táto stránka podporuje tvorbu Cookies, pokračovaním v prehliadaní súhlasíte s uložením Cookies vo Vašom prehliadači. Viac informácií.
Súhlasím

Časté otázky

  1. Odkedy dokedy na webe Juro funguje chat?
    Chat je k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 20:00 a v sobotu v čase od 10:00 do 18:00.
  2. Kedy sa bude dať dovolať na infolinku Juro? Dá sa dovolať aj cez víkendy?
    Na Infolinku a Zákaznícku linku Juro sa dovoláte počas pracovných dní vždy od 8:00 do 20:00 hod.
  3. Ako dlho bude trvať aktivácia Juro SIM-ky?
    Juro Karta sa aktivuje uskutočnením prvého hovoru. O jej aktivácii budete notifikovaný SMS správou.
  4. Ak sa mi niečo pokazí na Juro – kde sa môžem ozvať?
    S akýmkoľvek problémom sa budete môcť obrátiť na Zákaznícku linku 0909 909 909, alebo skrátené číslo 909. K dispozícii tiež bude špeciálny formulár na webe.
  5. Aká je platnosť Juro Karty?
    Platnosť novej Juro Karty je 180 dní od jej aktivácie. Po každom dobití kreditu sa platnosť karty predlžuje o 365 dní.
  6. Aká je platnosť kreditu po prvom dobití?
    Bez ohľadu na spôsob a výšku dobitia je kredit platný 365 dní po dobití.
  7. Akými spôsobmi sa dá dobiť Juro karta?
    Juro Kartu sa dá dobiť dvomi spôsobmi: dobíjacími kupónmi a cez internet banking
  8. Ako si môžem kontrolovať kredit?
    Kredit si jednoducho skontrolujete zadaním príkazu *191#.
  9. Budú mi chodiť SMS po každom hovore či SMS?
    Áno. Zasielanie bezplatných SMS správ o zmene kreditu je možné nastaviť na Zákazníckej linke 0909 909 909.
  10. Ako si nastavím internet?
    Podrobný návod nájdete tu, prípadne skontrolujte Všeobecné parametre nastavenia.
  11. Ako si nastavím MMS?
    Podrobný návod nájdete tu, prípadne skontrolujte Všeobecné parametre nastavenia.